donderdag 18 november 2010

Seksuele context

Het gerechtshof in Den Bosch heeft – in hoger beroep dus – een 24-jarige Bredanaar vrijgesproken van het ongevraagd zoenen van een politieagente. Volgens ´t hof is de seksuele context van deze kus op mond dan wel op wang niet aangetoond. Dus geen aanranding. Klaagster en verdachte af door een zijdeur, waarachter….het zal toch niet zijn?

Opmerkelijke bijkomstigheid, de collega´s van de agente hebben ´niets gezien´. Was ´t niet Johnny Hoes die zong: ´ ´k Heb niks gezien (bis), keek ergens anders naar.’? Tja, dan ben je gauw uitgepraat.

Verdere overwegingen van het gerechtshof zijn mij niet bekend. Wat te denken, bij voorbeeld van het recent in de media circulerende gegeven dat politieagent volgens (het zal wel weer een internet-) onderzoek wordt gerekend tot de minst sexy beroepen. Grote uitzondering: de politievrouw. Die valt onder de top tien.

Ik wil niet seksistisch (let op, nu is het weer met ks) zijn maar ben mij ervan bewust, dat ik het onbedoeld misschien toch ben als ik zeg dat ik de uitkomst van dat onderzoek wantrouw. Het venijn zit in de omstandigheid, dat de hostessachtige uitmonstering van politievrouwen althans mijn libido niet direct aanspreekt, om nog maar te zwijgen van het laat ik zeggen welgeschapen achterste van een surveillante met handboeien op haar bil.

Eh…hoe mooi is die Bredase agente eigenlijk, want het antwoord op die vraag kan bepalend zijn voor de seksuele context. ‘t Is niet anders. Dat zeg ik dan maar, immers man zijnde, als ervaringsdeskundige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten