dinsdag 23 februari 2010

Gelukkig hoeft Jan B. geen kind te krijgen

Zou Jan Blokker,82 en een halve mensenleeftijd eerste columnist van de Volkskrant, zich veroordeeld voelen, nu hij nog 'slechts' nrc.next tot podium heeft?

Die vraag kan hij alleen zelf beantwoorden. Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar, nu columniste Aaf Brandt Corstius, voornamelijk geafficheerd als 'de dochter van', haar ruil van nrc.next tegen de Volkskrant op de showpagina van dat blad als volgt motiveert: ‘Ik vind het heel leuk om voor nrc.next te schrijven, maar ik kreeg het gevoel dat ik ouder werd dan de doelgroep; dat dit eindig was. Toen ik begon was ik 30, nu ben ik bijna 35, ben ik moeder geworden en heb ik een huis gekocht. Dat past misschien allemaal niet zo goed bij next.’

Gelukkig hoeft Jan Blokker zijn comptabiliteit met nrc.next niet te bewijzen door een verjongingskuur laat staan door een kind te krijgen.

(Terug)naar hhBest.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten