Fotomodellen kunnen maar beter niet hun mond open doen, laat staan twitteren.
Ze houden zich bij voorkeur bij het aan- en uittrekken van klederen en het met
gehaakte pasjes voortgaan op de catwalk. Daarbij vooral een pruillip trekken. Dat heeft Kim Feenstra, twitterend
onder het motto 'All over the Universe' (mag het een onsje minder? Nee, want ik
ken ook een mondje latijn: 'Bis vincit,qui se vincit in victoria') ondervonden.
Onder het toeziend oog van - ook niet te missen - De Nieuws BV, Broadcast
Magazine, RTL Boulevard, Humberto Tan en 73.000 anderen, schreef ze vanmorgen:
"Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on?"
Reageer je op zoiets? De wet van 'het hangt ervan af wie het zegt' is bij de
bizz van ijzer. Dus kwam Feenstra er achter dat het erg moeilijk is op basis
van 'wat artikelen' een mening het Universum in te slingeren. Dan moet je, na de
nodige kritiek van je volgers, gauw vertellen dat het geen mening is maar 'een
stelling'. De toevoeging is al bijna een klassieker: 'Je moet niet alles geloven
wat de 'Media' ons bericht.'
Precies, en de tweets van een wandelende etalagepop nog minder.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten