zaterdag 4 december 2010

Mij zullen ze niet hebben

Zo gebruik ik maar een klassieker van wijlen Jan Blokker, om te vertellen dat ik dit blog nu gebruik als alternatief voor het gestoorde hhBest . (Probeer gerust, maar het wordt wel maandag voordat de helpdesk van mijn hostprovider weer in actie komt).

Nu om te beginnen maar de dagelijkse column van Sante Brun:

Als ik zo dadelijk naar de markt ga, dan heb ik het vel aan van een in Mexicio gestorven schaap, en op mijn kop een muts van een in Finland overleden wasbeer, maar ik zal toch kouwe handen, kouwe voeten en een gevoel van algehele kouwigheid houden.

Bekijk het gehele door hem gelegde ei hiero.

1 opmerking:

  1. Ben iets te pessimistisch geweest over het in actie komen van de hostprovider. Ik kreeg zaterdagavond om 23 uur een aanwijzing van de helpdesk. Maar helaas zijn we er nog niet uit. Heb zondagmorgen nieuwe vragen/verzoeken ingediend.

    BeantwoordenVerwijderen